2.1.1 Hasta Arama İşlemi Nasıl Yapılır…

Hasta Sorgu ekranına program üzerinden birçok farklı yerden ulaşılabilir.
Açılan ekrandan sisteme hasta kayıt işlemi yapılabildiği gibi kayıtlı hastaların kayıtlı bilgilerinde güncelleme işlemleri de yapılabilir.
Hasta sorgu ekranında arama alanına (1) sistemde kayıtlı olan hastalar içerisinden Adı, Soyadı, Kimlik Numarası, Hasta Numarası vb. kriterler kullanılarak “Filtrele”(2) butonu yardımıyla hasta/hastalar listelenir.
Listelenen Hasta/Hastalardan bilgilerinde güncelleme yapılacak ise “Hasta Detay”(3) butonu ile Hasta Detay ekranı açılır ve istenen güncellemeler yapılabilir.
Eğer aranan hasta sistemde kayıtlı değil ise “Yeni Kayıt”(4) butonu ile sisteme kayıt edilir.
Yeni kayıt ya da Detay bilgilerde güncelleme yapılmayacak ise listelenen Hasta/Hastalar içinden işlem yapılacak hastayı “Seç”(5) butonu yardımıyla seçmiş olursunuz.
2.1.2 Hasta Detay Bilgilerine Nasıl Ulaşılır ve Nasıl Değişiklik Yapılır…

“2.1.1 Hasta Arama İşlemi Nasıl Yapılır” alanında bahsedilen arama işlemi sonucu aranan Hasta/Hastalar listelenmiş olur. Listelenen Hasta/Hastalar arasından hangi hastanın detay bilgilerine ulaşmak ve bilgilerinde değişiklik yapmak istiyorsanız o hastanın olduğu satırı sol tık ile seçim yaparak “Hasta Detay”(3) butonuna basmanız gerekiyor. Açılan “Hasta Detay” ekranında hastanın kayıtlı tüm bilgileri otomatik olarak ekrana gelecektir. Değiştirmek istediğiniz bilgi var ise değişikliği yaparak “Kaydet”(1) butonuna basmanız yeterli olacaktır.
Sistem Admin olan personellerde ilgili ekranda “Şablon Tanım” (2) butonu yardımıyla ilgili ekrandaki bilgilere ekleme ya da çıkarma yapabilir. Örneğin; kurumda yeni bir bilgi olarak hastalardan eğitim bilgisi de alınacak ise Sistem Admin personelin bu bilgiyi “Yeni Hasta Şablonu” içerisine eklemesi gereklidir.