1.1.1 Nereden Ulaşılır…

Programa giriş yapıldıktan sonra, “Sol Menü” içerisinde bulunan “Randevu Takvimi” seçeneği ile randevu ekranı açılır.
İlgili ekrana Sol Menünün en üst kısmında bulunan “Arama” alanına ekranın ismini yazarak da hızlı bir şekilde ulaşmak mümkündür.
1.1.2 Slotların Görüntülenmesi Nasıl Sağlanır…
Randevu Takvimi ekranı açıldığında ön tanımlı olarak günün tarihi seçili olarak gelmektedir. Kullanıcı isterse takvim alanında bulunan sağ-sol yön tuşları (1,2) ile ileri veya geri tarih ayarlayabilir. Seçili tarihten ileriye dönük bir haftalık slotların görüntülenmesi isteniyor ise Haftalık kutucuğu (3) işaretlenmelidir. Görüntülenecek slotların tarihleri ayarlandıktan sonra Servis(4), Grup(6) ve Birim(8) kombolarından istenen seçimler yapılabilir. Servis(4) seçimi yapıldıysa ilgili kombonun yanındaki servis slotlarını çağıran butona(5) basılır. Aynı şekilde Grup(6) seçimi sonrasında ilgili butona(7), Birim(8) seçimi sonrasında ilgili butona(9) basılır.
1.1.3 Randevu Oluşturma İşlemi Nasıl Yapılır…

Randevu verilmek istenen slotlar ekrana getirildikten sonra hangi saate randevu verilecek ise çift tıklanarak ilgili slotun detayı açılır(1).Randevu Detay ekranı açıldıktan sonra önce Hasta Seçimi yapılır.Hasta seçim işlemi için seçim butonuna(2) basılır.Verilecek randevu ile ilgili Hasta,Hizmet,Saat,Tarih,Açıklama vb datalar kontrol edildikten sonra Kaydet(3) butonuna basılarak randevu kaydedilir.
1.1.3 Randevu İptal İşlemi Nasıl Yapılır…

İptal edilmek istenen randevu üzerinde çift tıklanarak Randevu Detay ekranı açılır. Ekranın sağ alt kısmında bulunan “İptal” (1) butonuna basılır ve “İptal Nedeni” seçimi sonrası Randevu iptal edilmiş olur.

İptal edilmek istenen randevular için sistem yöneticileri tarafından tanımlanmış “İptal Nedenleri” içerisinden seçim yapılmak zorunludur. İptal Nedeni seçimi olmadan randevu iptal işlemi gerçekleşmez. İptal Açıklama alanı zorunlu alan değildir, istenirse girilir.